Interaktywne stanowiska targowe

Targi branżowe to znakomita okazja do zaprezentowania swojej oferty, bowiem przyciągają wiele osób zainteresowanych daną tematyką, jak również tych którzy dopiero chcą poznać nowe produkty. Tłumy odwiedzających wiążą się jednak ze znaczną liczbą wystawców, jak zatem wyróżnić się z tłumu?

 

Nowoczesne multimedia

Najłatwiejszy sposób na przyciągnięcie uwagi odwiedzających to posługiwanie się obrazami – przykuwają wzrok i mogą zaintrygować na tyle, żeby zachęcić do szczegółowego zapoznania się z produktem i wysłuchania jego prezentacji. W tym celu mogą posłużyć nam tradycyjne grafiki, ale nowoczesnym i nieporównywalnie ciekawszym dla klienta rozwiązaniem będzie stoisko interaktywne.

Dzięki ekranom plazmowym oraz monitorom LCD, których wymiary mieszczą się w przedziale od 40 do nawet 100 cali, możliwa jest prezentacja wszystkich interesujących dla potencjalnych klientów treści. Materiały promocyjne mogą być na nich nieustannie wyświetlane – możliwe jest prezentowanie kilku produktów na oddzielnych małych ekranach, rozmieszczonych na stoisku, ale bardzo efektowne są też wielkopowierzchniowe monitory bezszwowe. Powstają w wyniku połączenie kilku modułów plazmowych, dając duży obraz wysokiej jakości. Oferowane monitory najczęściej posiadają przekątną ekranu 92”, 138”, 184” lub 230”, ale możliwe jest dostosowanie zamówienia do potrzeb klienta. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie dowolnego kształtu, który będzie kombinacją kilku monitorów. Warto dostosować jego parametry do przestrzeni, jaką możemy zagospodarować oraz prezentowanych treści, tym bardziej, że zdarzają się nietypowe kształty monitorów bezszwowych – połączenie modułów daje formę pylonu czy niesymetryczne rozmieszczonych monitorów z zachowaniem jednolitego obrazu.

Dzięki zastosowaniu tego rodzaju rozwiązań możliwe jest prezentowanie wielu form reklamy – prezentacje, filmy, pokazy zdjęć, to tylko niektóre możliwości, jakie daje nam nowoczesna technologia. Nowością są jednak interakcyjne ekrany, dzięki którym możemy zaangażować odwiedzających w przebieg prezentacji – urządzenia tego typu reagują na ruch, gesty lub dotyk oraz pozwalają na indywidualną konfigurację przez użytkownika. Z pewnością przykują uwagę aktywnej części widowni i pozwolą lepiej zapoznać się z ofertą, indywidualizując wyświetlane treści.

 

Dopełnieniem obrazu jest odpowiednie nagłośnienie. Możemy zdecydować się na tradycyjne głośniki albo poszukać alternatywnych rozwiązań, które w przypadku stoisk targowych mogą okazać się strzałem w dziesiątkę. Warto rozważyć wykorzystanie głośników kierunkowych, z których dźwięk jest słyszany tylko pod niewielkim kątem od jego źródła. Dzięki takiemu rozwiązaniu unikniemy przede wszystkim nakładania się dźwięków, pozwoli nam to prezentować w różnych częściach stoiska w tym samym czasie odmienne treści. Poruszanie się po tak zaaranżowanym stoisku z pewnością będzie dla klientów nowością i przyciągnie uwagę.